Selena Gomez saját táskakollekciót készül piacra dobni, melyet a Coach márkával közösen alkotott meg. A táskák Selena Grace néven futnak, ám a kollekcióban számos kiegészítő is megtalálható charmok és igazolványtartók formájában.
A Coach 2017-es őszi/téli kollekciójának kampányarca Selena Gomez lesz, aki az idei Met Galan is a márka ruhájában jelent meg. Az 1941-ben családi üzletként induló vállalkozásból mostanra már az egyik legnagyobb prémium minőségű táskákat és kiegészítőket árusító üzlet lett. Az akkoriban még egyedül New Yorkban működő üzletet Miles Cahn és felesége Lillian alapították, jelenleg pedig Stuart Vevers a márka kreatív igazgatója.
Az együttműködést még decemberben jelentették be, és azóta nem sok hírt lehetett hallani a közös kollekcióról, pár napja azonban megjelentek a Selena Grace táskákról készült első képek. Egészen pontosan kedden jelentették be, hogy a kollekció előrendelhető lesz augusztus 14-étől a coach.com-on, mivel limitált szériáról van szó, az üzletekbe pedig szeptember elsején érkeznek az énekesnő által tervezett darabok.
A kollekció három színben lesz kapható, az alábbi fantázianeveken: Selena Black Cherry (fekete, egy kevés sötét lilás-padlizsános árnyalattal), Selena White (fehér) és Selena Red (piros). Stílusban négy különböző darabot álmodott meg az énekesnő, köztük kézi- és mini táskákat, igazolvány tartókat és charmokat. Prémium márkaként az árak is elég magasan járnak, a táskák 395 (kb 103 000 ft), illetve 150 dollárba (39 000 ft) kerülnek, az igazolványtartókért és charmokért pedig rendre $55-t (kb 15 000 ft) és $50-t (kb 13 000 ft) kérnek.
"Selena egy olyan minőségi táskát szeretett volna megalkotni, ami közel áll a személyiségéhez" - mondta Vevers, és nem is viccelt: Selena előszeretettel használ tote táskákat, így nem meglepő, hogy a közös kollekcióban is helyet kaptak ezek a darabok.
"Izgatottan vártam, hogy láthassam a kollekciót, melyet Stuarttal közösen alkottunk meg" - nyilatkozta Selena egy sajtóközleményben. "Alig vártam, hogy magammal vihessem őket - annyira sokoldalúak, a nappali és esti viseletekhez egyaránt passzolnak." A táskákat úgy mutatták be, mint amelyek a "való élethez készültek" olyan darabok, amelyeket bárhová magunkkal vihetünk.
A kollekció megalkotásakor fontos szempont volt, hogy darabjai tükrözzék Selena személyiségét, amelyek meg is mutatkoztak a designban és stílusban egyaránt, ugyanis a bőr kiegészítők rendkívül kifinomultak, ugyanakkor kényelmesek, és ez a két tényező Selena stílusában is erőteljesen jelen van. A finom részletek pedig a táskákhoz megvásárolható kiegészítőknek és finom, arany részleteknek köszönhetők.
"Jó móka volt megalkotni ezt a kollekciót Selenával, a darabjai igazán nagyszerűek és nőiesek, akárcsak ő maga." - mondta Vevers a kollaborációról. "Amikor a Selena Grace-t készítettük Selena olyan darabokat szeretett volna, amelyek kiváló minőségük mellett a személyiségét is tükrözik.
A táskákon megtalálható Selena Gomez aláírása, illetve két idézet, melyek közül az egyik: "To be you is to be strong," vagyis „Ha önmagad vagy, erős vagy.” Ez megtalálható a táskák belsejében, valamint a bőröndcímkéken is. A másik idézet az énekesnő arab nyelvű tetoválásának angol fordítása, vagyis "Love yourself first," ami nagyjából annyit tesz, hogy „Magadat szeresd elsőnek,” az idézet Selena saját kézírása, és megtalálható a táskák alját, illetve a kulcstartókon egyaránt.
források: teenVOGUE × InStyle × Racked × Refinery29 × Coach × Képek × Képek