shine

Pupa folyékony matt rúzs teszt

2017. július 08. - Romi.

4_1.png

Sziasztok! Tudom, már régóta tombol a matt rúzs őrület, sőt egyes források szerint a csillaga már leáldozóban van, én mégis most fogom letesztelni a pupa matt rúzsát. Az igazat megvallva ez az első matt rúzsom ugyanis én a hétköznapokban többnyire csak szájápolót szoktam használni. Ennek egyik oka, hogy nagyon könnyen kiszárad a szám, és ilyenkor a rúzsok nem mutatnak túl jól. Ezért is ódzkodtam sokáig a matt rúzsoktól, főleg, hogy rengeteg olyan hírt hallottam, hogy nagyon szárítanak. Ennek ellenére most mégis úgy döntöttem, hogy beszerzek egyet, mivel az utóbbi hetekben nagyon rákattantam a témára.

A 051-es Diva's Red árnyalatot vásároltam meg, ami egy nagyon szép vörös árnyalat. Az applikátorral kissé meggyűlt a bajom, ugyanis nem tudtam vele túl könnyen felvinni a színt, de egy kevés gyakorlás után sikerült elérnem a kívánt végeredményt. Azt azért hozzátenném, hogy nincs túl jó kézügyességem, így könnyen meglehet, hogy ez a művelet csak nekem okozott nehézséget.

Ami az állagát illeti, az ajkaimon egy nagyon könnyű, kellemes érzetet hagyott, szinte alig éreztem, hogy ott van, így viszonylag kényelmes viseletet nyújtott. Ami számomra további plusz pont, hogy tényleg egyáltalán nem szárít, ami az én alapvetően is gyakran cserepes ajkaimnál egy kisebb csoda.

Tartósság szempontjából is abszolút elégedett vagyok vele, mivel több órán keresztül kitart, anélkül, hogy elmászkálna a számon, ugyanakkor sminklemosóval könnyedén eltávolítható. Az evést-ivást azonban nem bírja olyan jól, bár azt hozzá kell tenni, hogy az átlaghoz képest azért ezen a téren is elég jól szerepel. Teljes mértékben csókállónak sem nevezném, viszont úgymond kevés "foltot" hagy maga után.

Ami kicsit még zavaró, hogy az applikátor néha túl sok rúzst vesz fel, úgyhogy le kell húzni használat előtt. Arra is érdemes figyelni, hogy elég kevés belőle, ugyanis könnyen el lehet oszlatni, és ha túl sokat viszünk fel az ajkainkra a rúzs ragadni fog, és nem szárad teljesen mattra.

A bejegyzés trackback címe:

https://s-hine.blog.hu/api/trackback/id/tr312633803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása