shine

Körömlakk kedvencek

Essence, L'Oréal, Opi

2016. december 17. - Romi.

nevtelen-1_1.png

Sziasztok! Ezzel a bejegyzéssel szeretném megynyitni az oldalt, mivel imádom festeni a körmömet úgy éreztem ez egy megfelelő téma lesz így elsőre. Lényegében ahogy a címből is láthatjátok, a kedvenc körömlakk márkáimról lesz szó, ahol az Essence, L'Oreal és Opi kapott helyet, de mielőtt hozzákezdenétek a bejegyzéshez először szeretném elmondani nektek, hogy pontosan mik is az én személyes preferenciáim, amikor egy körömlakkot választok.
Az első, és talán legfontosabb számomra  a jó, egyenletes fedés, illetve a tartósság sem elhanyagolható szempont, bár utóbbit egy jó alap- és fedőlakk kombinációval könnyedén orvosolhatjuk. Ami még fontos nekem, az az ecset ezen belül is két dologra szoktam odafigyelni: lekerekített legyen és lehetőleg minél vastagabb, hogy egy-két húzással fel tudjam vinni a lakkot  a körmömre.

8f00be2626092a526091c78f4c91f28c_3.jpg   43cdbc0fe16e2d23c31b04c920e05c65_2.jpg

Essence - the Gel (449 Ft)
Az essence körömlakkok régi nagy kedvenceim, gondolom mondanom sem kell, hogy elsősorban az igencsak baráti áruknak köszönhetően. A lekerekített és elég nagy ecsetének köszönhetően nagyon könnyű vele szépen dolgozni, ráadásul a halványabb színekből is alkalmanként elég két réteg. Mivel egy elég olcsó, ugyanakkor ár-érték arényban szuper termékről beszélünk, nem meglepő, hogy a körömlakkjaim többsége ettől a márkától van, ezek közül is a két kedvencem a 04-es iced latte, (ami mondjuk nem a the Gel lakkokhoz tartozik) illetve a 40-es play with my mint nevű árnyalat. Mindkettővel teljesen meg vagyok elégedve, hátrányuk talán egyedül a tartósságban rejlik, mivel amikor alap és fedőlakk nélkül vittem fel őket, akkor egy-két napon belül már a körmeim végénél el kezdett lepattogni a lakk. Másik negatívum, bár ezt szinte minden több színben gyártott sminkterméknél meg lehett találni, az az árnyalatok közti minőségbeli különbség, amibe sajnos sikerült is beleválasztanom a 05-ös sweet as candy formájában, ami egy nagyon halványrózsaszín árnyalat, viszont nekem még három rétegben se fedett rendesen.

8f00be2626092a526091c78f4c91f28c_3.jpg   43cdbc0fe16e2d23c31b04c920e05c65_2.jpg

L'Oreal - Color Riche (1200 Ft)
Csak nemrég szerettem bele ezekbe a lakkokba, hiszen egy csupán  5ml-es kiszerelésért kicsit drágállottam, így nem is vettem meg addig, amíg egyszer leárazva rá nem leltem egy utolsóként árválkodó kék színű árnyalatra, a 619-es maui wave-re. Mivel amúgyis szerettem volna egy ilyen árnyalatú lakkot, nem is volt kérdés, hogy - ha jól emlékszem - 500 Ft-ért velem jön, és mondanom sem kell, hogy az első használat után beleszerettem. Az ecsete bár nem olyan vastag, mint az essence-é, mégis még tökéletesen megfelelő, a lekerekítettt végéért meg szintén plusz pont, és még a tartósságára sem panaszkodom, mert kb egy fél hetet kibír a körmömön alap és fedőlakk nélkül, bár azért, ha hosszan tartó hatást szeretnénk elérni, akkor azért mindkettő elkell hozzá. Alapáron talán tényleg kicsit sok, de én úgy voltam vele, hogy a nagyobb kiszereléseket amúgy se tudom elhasználni, hiszen olyan gyakran váltogatom a színeket, hogy mire elfogyhatna szinte az összes lakkom beszárad, úgyhogy annyira ez sem zavart, így beszereztem a 910-es gold carat nevű fedőlakkot. Ezúttal sem csalódtam, hiszen szinte levakarhatatlan a körmömről, még lemosóval is hosszú idő, mire sikerül eltávolítani. Viszont tényleg elég hamar elfogy, tehát több éves használatra senki se tervezzen vele, mert én olyan egy max két évre saccolom az élettartalmát, még ha csak havonta-kéthavonta használjuk is és szezononként váltogatjuk a meleg illetve hideg színeket.

566abd9d1fc3cc313ad56c220cb6c8a2.jpg   2.png 

Opi - (2990 Ft)
Ez a körömlakk már kissé a magasabb árkategóriába sorolható, nekem az 069-es live love carneval nevű árnyalat van meg, amivel abszolút meg vagyok elégedve, hiszen a fedése tökéletes, két réteg bőven elég, az ecsete bár nem túl vastag, mégis könnyen lehet vele dolgozni, és ami a tartósságát illeti egyszer történetesen lementem a Balatonra úgy, hogy nem kentem fel se alap, se fedőlakkot, illetve az egyik kezemen egy réteg, a másikon kettő volt, ami induláskor abszolút nem látszott, ezért is gondoltam, hogy nem lesz vele gond (csakhát mint később rájöttem otthon hagytam a lemosót). Amelyik kezemen egy réteg lakk volt, ott pár napon belül már azért kezdett lepattogni a festék, ami nem is meglepő, hiszen minden nap a Balaton vizének tettem ki a körmeimet, ellenben a másik kezemen, a két rétteggel meglepően jól bírta, és még öt nap elteltével is csak a széleken lehetett látni a lepattogzást, és hosszú-hosszú napokig tökéletesen bírta a mindennapi megpróbáltatást, hangsúlyozom, hogy alap és fedőlakk nélkül. Negatívumként egyedül az árát tudom felhozni, illetve, hogy a 15 ml-es kiszerelést aligha fogom elhasználni, mert hát annak ellenére, hogy ez a kedvenc lakkom, még mindig megvan több, mint a fele, és szinte biztos vagyok benne, hogy nem fogom tudni elhasználni, bár már lassan két éve megvan és még mindig nem csomósodik/szárad be, szóval azért én azt mondom megéri rá beruházni, a kedvenc színeinkből legalábbis mindenképpen.

képek: × × × × × ×

A bejegyzés trackback címe:

https://s-hine.blog.hu/api/trackback/id/tr4712036513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása