shine

Így kerülheted el az impulzusvásárlást

2018. július 20. - Romi.

igy_kerulheted_el_az_impulzusvasarlast_blog_divat_2.png

Sziasztok! Szerintem elég sokan hajlamosak beleesni az impulzusvásárlás csapdájába, és ez sokáig velem sem volt másképp. Azzal, hogy hirtelen és erős emocionális érzelmek hatására vásárolunk alapvetően nem is lenne olyan nagy probléma, azonban ilyenkor könnyen olyan dolgok is a kosarunkba csusszannak, amelyek meglehetősen rövid időn belül valahol a szekrényünk mélyén landolnak. Az alábbi bejegyzésben néhány olyan tippet gyűjtöttem össze, ami nekem személy szerint sokat segített abban, hogy ne vásároljak felesleges dolgokat.

Listázás

Van egy olyan szokásom, hogy a neten mindig nézegetem a különböző márkák webshopjait, és lementem egy kívánságlistára azokat a darabokat, amelyeket jó lenne beszerezni. Ez azért is jó, mert ahogy telnek a hetek néhány dolgot mindig kitörlök, mert rájövök, hogy arra abszolút nem lenne szükségem, viszont ha rögtön vásárolni mennék simán előfordulhat, hogy egy-egy ilyen ruha is becsúszna a kosaramba. Szóval ekkor egyrészt sokkal célirányosabban megyek vásárolni, hiszen már tudom, hogy mit akarok megnézni, másrészt lesz egy viszonyítási alapom, tehát ha szembe jön velem valami, amit mondjuk nem láttam a webshopok kínálatában és megtetszik, tudni fogom, hogy van-e annál jobb ajánlat, vagy tényleg érdemes megvenni, mert a listámon sincs annál szebb darab.

impulzusvasarlas_elkerulese_tippek_fashion_blog.jpg

Leárazáskor

Én nagyon sokszor csak leárazáskor szoktam beszerezni a listámon szereplő darabokat, az első héten ugyanis még nagyjából mindenből van méret és azért mégiscsak egy kicsivel olcsóbban juthatunk hozzá. A leértékelések vége felé is érdemes lehet tenni egy kört, mert ilyenkor pedig nagyon jó áron meg lehet vásárolni az utolsó néhány darabot, azonban főleg ilyenkor szokott velem előfordulni az, hogy úgy érzem megéri valami, amit alapvetően nem is vennék meg. Ekkor érdemes megnézni az adott ruha teljes árát (már ha nem ragasztják rá az újat) és elgondolkodni azon, hogy ha nem lenn akciós, akkor is megvennénk-e. Ez a módszer nálam eddig egész jól működött, és szuper dolgokat sikerült elcsípnem a leértékelésnél.

Mivel vennéd fel?

Nagyon fontos, hogy ha erre a kérdésre nem tudod a választ, akkor inkább jobb a boltban hagyni a kiszemelt ruhadarabot, hiszen valószínűleg úgysem fogsz hozzá illő nadrág, póló vagy cipő után rohangálni. Természetesen ilyenkor is lehetnek kivételek, de azért általában jobb ezt a pontot is szem előtt tartani.

impulzusvasarlas_elkerulese_tippek_divatblog.jpg

Ha nem áll jól...

Szintén gyakori hiba nálam, hogy ha kinézek magamnak egy ruhát, már úgy viszem a próbafülkébe, hogy "ez haza fog jönni velem". Felpróbálva viszont látom, hogy valahogy nem az igazi, de annyira tetszik, hogy nem szeretném otthagyni... Gondolom mondanom sem kell, hogy ilyen esetekben a legtöbbször megbántam a döntésemet, a ruha ugyanis nem állt jobban teljesen mindegy hogyan stylingoltam, és előbb vagy utóbb a szekrényem mélyén kötött ki. Tehát ebben az esetben, ha bizonytalan vagyok, akkor most már inkább fájó szívvel bár, de otthagyom az ilyen darabokat, és eddig ezt még egyszer sem bántam meg.

Nos, ezek lettek volna az én személyes tippjeim, ha van olyan szempont, ahol magatokra ismertetek írjátok meg kommentben, vagy ha van pár ötletetek, amivel kiegészítenétek, akkor azt is osszátok meg velem.

képek: × × ×

A bejegyzés trackback címe:

https://s-hine.blog.hu/api/trackback/id/tr8414113011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása