shine

A NYX legújabb metál matt rúzsa tesztelve

2017. szeptember 09. - Romi.

nyx_lquid_suede_metallic_matte_2.png

A NYX Lquid Suede Metallic Matte folyékony rúzsai, bár már július 6-án megjelentek, a hazai üzletekbe csak augusztus végén érkeztek. A 12 árnyalatot tartalmazó kollekció darabonként 2600 Ft-ért került a polcokra, a lila Ego-t és a szürke Go Rogue-t leszámítva egészen visszafogott árnyalatokban. Én személy szerint teljesen odáig voltam ezekért az újdonságokért, így egész nyáron azt lestem, vajon mikor lesznek nálunk is elérhetőek ezek az újdonságok.

 nyx_liquid-suede-metallic-matte.jpg

A kollekció öt barnás, (Exposed, Mauve Mist, Bella, New Area, Neat Nude), két pirosas (Acme, Biker Babe - bár az utóbbi nekem a boltban inkább barnásnak tűnt), két lilás (Modern Maven, Pure Society), egy rózsaszín (Buzkill), egy lila (Ego) és egy szürke (Go Rouge) árnyalatot tartalmaz. Nehéz volt a választás, de végül a Pure Society mellett döntöttem, ami egy igazán különleges, sötét, lilás-cseresznyés árnyalat.

nyx_lquid_suede_metallic_matte_3.pngElső benyomás

Felkenve nekem nagyon tetszett, egy igazán elegáns, alkalmi rúzsról van szó (én legalábbis hétköznapokra egyáltalán nem tudom elképzelni). Nem vesz fel sok festéket, aminek én személy szerint örülök, mert elég vékonyak az ajkaim, és nem szeretem amikor többször le kell húzni az applikátort használat előtt. És, ha már az applikátornál tartunk, bár első ránézésre nekem kissé nagynak és kezelhetetlennek tűnt, de kellemesen csalódtam, mert még az én gyatra kézügyességemmel is sikerült másodjára egész szépen felvinnem a terméket. Továbbá elég könnyű egyenletesen eloszlatni a szánkon, és száradás után sem lesz foltos a végeredmény. Az ajkakon érzetre lényegében teljesen olyan, mint egy sima, matt rúzs: semmi ragacs, csupán egy vékony réteg észlelhető a szánkon. Arra azonban még felvitel előtt ügyeljünk, hogy legyenek megfelelően ápoltak az ajkaink, mivel nagyon élesen kirajzolódik minden egyes redő.

nyx_lquid_suede_metallic_matte_pure_society_1.png

Tartósság

Csókállónak azért nem nevezném, de viszonylag minimális foltot hagy maga után, és ivásnál sem látom viszont a szám lenyomatát a poharakon. Az evést azért tökéletesen nem, de elég jól bírja, kis odafigyeléssel nem mozdul el a szánkról étkezés végére sem. Bár teljesen mattra szárad, (a ragyogást egyedül az apró csillámok biztosítják) ennek ellenére egyáltalán nem szárít.

Eltávolítás

Első alkalommal a szokásos Garnier micellás vízzel próbáltam eltávolítani, amit annyira nem tudok javasolni, mivel a szám körül mindenhova került a termékből, és csak a sokadik alkalommal sikerült teljesen eltüntetnem. Vízálló termékekre való lemosóval lehet, hogy jobban működik, de ha nincs ilyen a háznál, akkor nem lesz egyszerű eltávolítani.

képek: × ×

A bejegyzés trackback címe:

https://s-hine.blog.hu/api/trackback/id/tr4812812542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása