shine

Jeremy Scott tervezi az Ugg új kapszulakollekcióját

2017. augusztus 15. - Romi.

jeremy_scott_ugg.png

Emlékeztek még a hatalmas Ugg csizma őrületre? Nos, én is. Bár az utóbbi éveben szerencsére nem nagyon láttuk ezeket a darabokat, mostanság mégis azt jósolgatták, hogy visszatérnek a divatba, amit a mostani hírek is alátámasztanak. A Moschino kreatív igazgatója, Jeremi Scott ugyanis egy nyolc darabos kollekciót fog piacra dobni a márkával közösen.

Őszinte leszek: Jeremy Scott zseniális tervező, mindig a legőrültebb újdonságokat láthatjuk a kifutóin, melyeket valahogy mégis kedvelünk, de ennek a kollaborációnak egyszerűen nem kellett volna megtörténnie. Az Ugg csizmák teljes mértékben előnytelenek, jóformán senkinek nem állna jól, ez tényleg olyasmi amit csak divatból hordunk, az emberek jelentős része legalábbis szerintem így van vele. Persze lehet azt mondani, hogy szuper melegek, bár ezt az állítást se megdönteni, se alátámasztani nem tudom, ugyanis akármekkora népszerűségnek is örvendtek ezek a darabok, nekem soha egy sem volt belőlük, ezt értem úgy, hogy se eredeti, se hamisítvány. És, ha már a hamisítványoknál tartunk, ez az, amit már abszolút nem tudok megérteni. Bármiben le merem fogadni, hogy míg az Ugg csizmákra feltehetően ez nem igaz, olcsóbb társaik jóformán semennyire nem tartják a lábat, ami egyébként látszik is járásnál, arról nem is beszélve, hogy ennek következtében szerintem (bár nem vagyok orvos) simán okozhatnak hát és gerincfájást, és persze valószínűleg nem is olyan vastagok. Szóval, ha valakit annyira nagyon menthetetlenül elkap ez az őrület, akkor legalább eredetit vásároljon, tudom, hogy elég drága, és azt is ,hogy valószínűleg többen nem engedhetik meg maguknak, hogy ennyit költsenek egy lábbelire, de az olcsóbb darabokra szerintem szintén kár a pénzért.

Na, de térjünk is vissza a kollaborációra. Jeremy Scott a klasszikus darabokat gondolta újra felejthetetlen, extravagáns stílusában. A kollekcióban megtalálhatóak nőknek, férfiaknak és gyerekeknek tervezett darabok egyaránt. Egyelőre csupán két darabról tettek közzé képeket, a Classic Short Crystal Flame nevet viselő gesztenyebarna klasszikusról, melyet lángnyelvek díszítenek, és a Classic Jewel Short névre keresztelt fekete darabról, melyet színes, virágalakban kirakott kövek díszítenek.

classic_short_crystal_flames.jpg

Classic Short Crystal Flame - 3$95 (kb  102 000 Ft)

"Amint megvásároltam az első pár Ugg Classic csizmámat, azonnal szerelembe estem velük. Nem tudtam ellenállni a lehetőségnek, hogy megalkothatom a saját Classic csizmáimat" nyilatkozta Jeremy Scott

A kollekció szeptember 15-étől lesz elérhető az üzletekben, és a Harrods-on

classic_jewel_short.jpg

Classic Jewel Short - $1195 (kb 308 000 Ft)

forrás: Bazaar × InStyle

A bejegyzés trackback címe:

https://s-hine.blog.hu/api/trackback/id/tr8912749976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása